Eirik Male og Per Sundeman fra Zenith er begge finalister i kategorien Performance Talent under INMA sin Performance Awards torsdag 26. september.

Vi er glade – og ganske så stolte – over at to av tre finalister i Performance Talent kommer fra Zenith, og ønsker dem begge masse lykke til!

 

Finaleheatet består av følgende personer:

  • Eirik Male – Zenith
  • Firda Bjørset – RED Performance
  • Per Sundeman – Zenith

Hva er et «Performance Talent»?

Dette er hva INMA skriver i kategoribeskrivelsen:

“Denne delen av konkurransen er kun tilgjengelige for sisteårsstudenter (bachelor eller masterstudenter) eller nyansatte som er i sitt første eller andre år i bransjen. Hensikten med kategorien er å løfte frem nye talenter, tanker og ideer innen fagområdet. Her skal det ikke sendes inn noe case, men det vil bli delt ut en oppgave som skal løses individuelt. Oppgaven skal løses i løpet av en uke fra 3 – 10 september – og leveres inn for juryering av juryen senest 10 september kl. 9. Caset vil være av generell art (ikke spisset mot et fagområde), slik at det er aktuelt for alle med interesse for eller kompetanse innen performance marketing å delta – uansett spesialistområde.”

En stolt sjef

Byråleder i Zenith, Tim Nilo, synes det er vanvittig gøy at flere kilder bekrefter det både han og mange av kundene til Zenith har vært overbevist om lenge, nemlig at det sitter en gjeng med sjukt flinke og sultne Performance-spesialister i 3. etasje i Tollbugata.

“Både Eirik og Per har hatt en rakettutvikling hos oss siden de begynte, og det å få denne anerkjennelsen er noe de skal være stolte av å ta med seg videre!”

Tim fortsetter:

– For å være en god spesialist innen sitt fagområde i dag fordrer det at man også har en viss breddekunnskap utover sin egen mediekanal. Dette har vi hatt fokus på hos oss lenge, og det er ikke uvanlig at en Søk-spesialist sertifiserer seg via Facebook Blueprint eller at en planner som jobber med Facebook og Snapchat også går gjennom utdanningsløpet til Google Academy. Dette, sammen med et overordnet fokus på effekt og mediestrategi gjennom hele organisasjonen uansett fagområde og tittel, tror jeg har hjulpet til positivt i denne case-løsningen.

 

Se hele shortlist på INMA sine nettsider her.

INMA er interesseorganisasjonen for digital markedsføring og kommunikasjon. 

Relaterte nyheter