Clas Ohlson har valgt Zenith som sitt nye mediebyrå.
– En stor anerkjennelse og milepæl for oss, sier byråleder Tim Nilo.

 

I år er det 100 år siden Clas Ohlson ble etablert som postordrefirma i Sverige.
Den norske delen av selskapet omsetter for om lag 3 milliarder årlig, og er en av de største retailkjedene i det norske markedet. Valget av Zenith skjedde etter en omfattende byråkonkurranse. 
At Zenith gikk seirende ut av konkurransen forklarer Ina Kristin Haugen, kommunikasjons- og markedssjef i Clas Ohlson slik:

“Zenith leverte jevnt bra i pitchen og deres engasjement for Clas Ohlson kom tydelig frem. De har solid kompetanse innen både retail og det digitale. Vi fikk kjapt god kjemi med teamet og føler oss trygge på at Zenith vil være med på å ruste oss for 100 nye år”, sier Haugen.

 

Nilo gleder seg til å ta fatt på oppgaven:

“Vi ser på Clas Ohlson og Zenith som en perfekt match, og kunne ikke vært mer happy! Retail er en bransje med store omveltninger, som betyr masse muligheter og ikke minst utfordringer for oss å bryne oss på som byrå. Samtidig har Clas Ohlson gjennom de siste hundre årene vist en imponerende innovasjonstakt og endringsevne, og vi opplever det norske teamet som veldig fremoverlente.
Derfor er jeg helt overbevist om at vi skal gjøre mye moro sammen i tiden som kommer!”

 

Relaterte nyheter