Gull-vinnende case for Findus: En dynamisk middagsplanlegger
Å sikre at budskapet som formidles i push-kanaler er relevant kan ofte være utfordrende. Ved å benytte søkedata (pull) som veiledende...
Les merÅ sikre at budskapet som formidles i push-kanaler er relevant kan ofte være utfordrende. Ved å benytte søkedata (pull) som veiledende...
Les merCaset “En dynamisk middagsplanlegger” sammen med vår kunde Findus vant GULL i kategorien Innovation under INMA Performance Award 2020. Juryen uttaler...
Les merI den årlige annonsørrapporten fra ANFO fremkommer det at norske annonsører etterlyser større grad av åpenhet og kontroll med digitale mediekjøp....
Les merHverdagen ble ganske plutselig en helt annen da Koronaviruset fant sin vei til landet, og vi må tilpasse oss – både...
Les merAppen har tatt verden med storm og da følger merkevarene og annonsørene etter, noe som ofte skjer når en ny kanal...
Les merDet skrives og snakkes mye om butikkdød. Så hvordan klarte Clas Ohlson i 2019 å trosse butikkdøden, og legge bak seg...
Les merPublicis Media har ansatt Joakim Bentsen som Senior Data Strategist. Joakim har en ni år lang karriere bak seg hos Telenor,...
Les merEirik Male og Per Sundeman fra Zenith er begge finalister i kategorien Performance Talent under INMA sin Performance Awards torsdag...
Les merPublicis Groupe har rekruttert en merittert kreativ leder for å utvikle sine kreative tjenester og posisjon innenfor gruppens modell ”Power of...
Les merDenne nyheten ble først skrevet om og annonsert på Kampanje.com. Etter en omfattende pitch-prosess har Canal Digital valgt Zenith som sitt...
Les mer